Stavba současného kolejiště byla zahájena v dubnu roku 2002 po dvou letech příprav. Na části zahrady se množily skalničky a pěstovaly dřeviny potřebné pro osázení hotového díla. O rok dříve vznikla pokusná krátká železniční trať v hotové skalce i travnaté ploše pro získání zkušeností s mnohem rozsáhlejší stavbou.
Jaro 2002
Trasování traťového tělesa bylo provedeno podle předem připravené situace s ohledem na budoucí drážní stavby i mimoúrovňové křížení tratí
Spodní část tělesa byla zhotovena v mocnosti cca 20 cm z místního lomového kamene a nepotřebného drceného betonu. V některých částech bylo do traťového tělesa ještě přidáno drenážní potrubí pro odvod srážkových vod v období silných dešťů.
Zde bude jedno z vyústění tunelu
Výkop pro jezírko s odskoky pro výsadbu vodních rostlin
Zde bude stát nádraží Drahanovice - Střížov
Část hotové trati v provizorní konstrukci tunelu
Jezírko j
V popředí malé kotě, které se rádo vozila vlakem
Podzim 2004
Zde se bude klenout mostní konstrukce
Výroba jednotlivých částí mostního bednění
Ještě doplnit bednění mezi vrchním dílem a již vybetonovanými patkami
V mostním bednění za stanicí již tuhne beton
Jaro 2005
Podzim 2005
Stavba trati skalnatým kopcem, dnes Pohádková země
Budoucí nádraží Dívčí Hrad. Zatím zde ještě roste broskev. Má výborné plody
Stavba ozubnicové trati
Revizní šachta trati
|
||
(c) 2018 Zahradní železnice |